השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 08-975-9080

שולחנות לחדרי ישיבות

שולחנות לחדרי ישיבות הם ללא ספק מוצר הכרחי, כל בעל עסק יגיד כי חדר הישיבות הוא החדר החשוב ביותר, החדר שבו ככל הנראה צפויות להיסגר העסקאות הגדולות והמשמעותיות ביותר. מדובר על החדר שבו לרוב מתכנסים כל העובדים, והחדר שאליו תרצו להביא את כל השותפים העסקיים לצורך קבלת החלטות חשובות.

  • שולחן ישיבות חוחית
    1,200
  • שולחן ישיבות דגם X
    1,200
  • שולחן ישיבות ספיידר
    1,950
  • שולחן דיונים ניל
    1,200
  • שולחן ישיבות אובלי
    1,575
  • שולחן ישיבות רגל במה+דלתות+פס קישוט+קופסת תקשורת
    7,800
  • שולחן ישיבות אובלי 2 חלקים
    2,835
  • שולחן ישיבות מטריקס 2 חלקים פינות מעוגלות
    2,700
  • שולחן ישיבות מטריקס פינות מעוגלות
    1,575
  • שולחן ישיבות מטריקס
    1,275
  • שולחן ישיבות מטריקס 2 חלקים
    2,835
  • שולחן ישיבות רגל במה עובי 28 מ"מ
    2,150
  • שולחן ישיבות רגל במה + פס קישוט עובי 45 מ"מ
    4,500
  • חדר ישיבות הייטק

רכישה חכמה: קריטריונים לבחירת שולחנות לחדרי ישיבות

שולחני ישיבות הופכים להיות לאחד מהרהיטים החשובים ביותר במשרד שלכם, ומוטב כי תרכשו אותם תוך מתן דגש למספר קריטריונים חשובים. כל אחד מהקריטריונים שנספר לכם עליהם הוא קריטי וחיוני, ואם תבצעו את הרכישה על פיהם – תוכלו לדעת שחדר הישיבות יספק את הסחורה ללא צל של ספק.

ראשית, אתם לא יכולים לדעת מראש כמה זמן תצטרכו לשבת בכל פגישה סביב השולחן, ולכן עליכם לוודא כי השולחן יהיה מספיק נוח. שולחן ישיבות בנוי תוך מתן דגש לנושא הנוחות, אך עדיין אתם לא יכולים לקחת את זה בתור משהו שהוא מובן מאליו. אם השולחן לא יהיה נוח לכם, הוא ככל הנראה גם לא יהיה נוח לאנשים האחרים שיושבים סביבו. במצב כזה תרצו לסיים כל פגישה במהירות, ואולי תפספסו לא מעט הזדמנויות עסקיות שלא יחזרו שוב – וכל זה יקרה בגלל השולחנות למשרד.

שנית, שולחנות לחדרי ישיבות צריכים להיות מעוצבים. כמו שאמרנו בתחילת המאמר, לחדר הישיבות אתם עומדים להכניס לא מעט אנשים חשובים – כאלה שירצו לסגור אתכם עסקאות שונות. מהסיבה הזאת, מוטב כי השולחן שיהיה בחדר הישיבות יהיה מספיק מעוצב בכדי להשאיר רושם ראשוני חיובי. לרוב הרהיטים במשרד יש חשיבות מכרעת, אך כאשר מדובר על שולחן הישיבות החשיבות היא אפילו מכרעת עוד יותר. כך שעליכם להשתדל שלא לבחור בשולחן פשוט ובנאלי, תנסו לבחור את השולחן שישדר יוקרה ומקצועיות בו בזמן.

התאימו את השולחן לצרכים האמיתיים שלכם

לצד כל הקריטריונים שסיפרנו לכם על שולחנות לחדרי ישיבות אתם צריכים לקחת בחשבון כי רהיטים למשרד אמורים לספק את הצרכים שלכם. לכן תנסו לחשוב מראש כמה אנשים עומדים לשבת סביב השולחן ובאילו מקרים השולחן בחדר הישיבות אמור לשרת אתכם. כך שלא רק שתבחרו שולחן שנראה מעולה, תוכלו לבחור שולחן שיאפשר לכם לממש את החזון ואת המטרות שאתם מציבים לעצמכם. אין שום סיבה שאתם תתאימו את עצמכם לשולחן בחדר הישיבות מבחינת האופי והסגנון של כל פגישה, עליכם לוודא כי השולחן הוא זה שעומד בקנה מידה אחיד עם הצרכים שלכם.

חדרי ישיבות נועדו על מנת לאפשר לעובדים שונים לדון על נושאים חשובים. כמעט בכל משרד בינוני או גדול תוכלו למצוא חדר ישיבות שזוהי כל מטרתו. לא סתם בעלי עסקים מחליטים לוותר על חדר על מנת להפוך אותו לחדר ישיבות. בחדר עצמו אמורות להתקבל ההחלטות הכי חשובות, אלה שישנו את הפעילות העסקית. אך מהי ההשפעה של שולחנות על חדרי ישיבות? הרי לא סתם יש בחדר שולחן שסביבו מתבצעת הישיבה עצמה. אי אפשר לראות חדרי ישיבות שאין בהם שולחן שמיועד לשם כך. במאמר זה נסביר לכם עד כמה השולחן בחדר הישיבות יכול להשפיע.

חשוב לציין, כאשר כל המוזמנים יושבים מסביב לשולחן, יהיה אפשר לקיים שיח תקין. הרי חובה לראות אחד את השני כאשר מדברים על נושאים כל כך חשובים. כאשר רוכשים שולחן ישיבות בצורה עגולה או מרובעת זה מאפשר שיח אידיאלי. פתאום תוכלו לראות איך אתם מצליחים לפתור לא מעט עניינים שהיו נמצאים באוויר. זוהי הסיבה שבגללה בכל חדר ישיבות ניתן למצוא שולחן.

שולחנות לחדרי ישיבות

פרמטרים לאירוח סביב השולחן במשרד

בכל משרד יש את האחראי שאמור לקבוע את ההחלטה החשובה. יש לא מעט אנשי מקצוע אחרים שהם אלה שמייעצים עם הידע שהם רכשו לאורך השנים. ברגע שיושבים מסביב לשולחן, מיד אפשר להבין את סדר החשיבות. כל האנשים החשובים יושבים האחד ליד השני, וברור לכולם למי צריך להקשיב. זה מאפשר לאחראים להפגין את הכוח ולנהל את הישיבה בצורה מושלמת.
כאשר מגיעים אנשים שונים לחדר ישיבות, ישנו צורך לארח אותם כמו שצריך. בטח אם מדובר על שותפים עסקיים, כאלה שתרצו לבצע איתם עבודה בעתיד. ברגע שכולם יושבים מסביב לשולחן, אתם תוכלו לארח אותם. להביא להם מאכלים טעימים וגם שתייה על מנת להעביר את הישיבה בצורה טובה. ישיבות שלא מתקיימות מסביב לשולחן לא מאפשרות לארח כמו שצריך – וזה עלול לפגוע. בנוסף, בחלק לא קטן מהפגישות המתקיימות בחדרי ישיבות תרצו להשאיר רושם חיובי. לרוב מדובר על אנשים שמגיעים אליכם על מנת שתבצעו ביחד עבודה מסוג כזה או אחר. עם שולחנות לחדרי ישיבות תוכלו להשאיר עליהם את הרושם הכי טוב שיש. בדומה לכל פריט ריהוט אחר, גם השולחן יכול לעשות את העבודה הרצויה. הוא יאפשר לכם לדעת כי אתם לא עושים הנחות ולא מוותרים עד להשגת המטרה.

***כל התמונות באתר מוגנות בזכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש***